פורסם על ידי: ayouly | 23 ביולי 2010

MADE IN CHINA

פגודה סינית או ברוך הבא לבייג'ין

ילד סיני מדהים

החומה הסינית או האין חומה- שזה מה שראינו לצערינו

2 סינים עם כסאות- אומנם אין תיעוד שיוכיח אבל הם שיכנעו אותי גם לנסות כיסא על הראש. הכי שיק.

מתכון פשוט: לקחת עקרבים, לתקוע על מקל. להניח על המנגל עד שמפסיקים לזוז. אין צורך בתבלינים.

אבל זו סין האמיתית בשבילי

הטוקטוקים הסיניים- זה מרגיש בטוח כמו שזה נראה. בכל פעם שאני חוצה כאן את הכביש אני מרגישה צורך עז בצרצר המזל של הסבתא ממולאן

אם היו אומרים לי שקרטיב תירס זה מגעיל - הייתי מאמינה, אבל מי היה מאמין שאהב קרטיב אפונה???

חייל סיני אמיץ מגן על אתר העליה לרגל- סטארבאקס

לא רק הילדים הסינים יפים אלא הם כולם מדהימים, בפארק מקדש השמיים עושים טאי צ'י

ולפעמים מה שמרגש זה פשוט לראות צורת חיים שונה

וזה מה שקורה ל-4 ישראלים שהאוטובוס זורק אותם באמצע הכביש המהיר "ליד" עיירה קטנה באמצע שומקום בסין.

Responses

  1. הצילומים מקסימים! מזכירים לי את געגועי לסין…תודה!

  2. hey! the pictures are amazing and i miss you so much! i liked the part about Mulan's grandmother crossing the street!(it's the best scene in the movie) Kisses!


להשאיר תגובה

קטגוריות

